guix-europe

Ang social träff och samankomst i November - Förslag att vi har den i sa

From: Oliver Propst
Subject: Ang social träff och samankomst i November - Förslag att vi har den i sammaband med årsmötet 22 November
Date: Fri, 03 Nov 2023 11:29:45 +0100

Tjena. Så anledningen till att jag skickar det här mailet är helt enkelt eftersom att och jag Leif Jöran har diskuterat att vi kunde ha den sociala träffen och sammankomsten i samband årsmötet den 22 November istället för 15 November. Jag hoppas det känns okej för er. Om det nu skulle vara så att någon av er inte har möjlighet att delta på årsmötet så kom vi fram till att det kunde vara en bra ide att ha en social träff den 15 iallafall.

--
Kinds regards Oliver Propst
https://twitter.com/Opropst