janosik-devel

Re: [Janosik-devel] funkcjonalnosc

From: Artur Hefczyc
Subject: Re: [Janosik-devel] funkcjonalnosc
Date: Tue, 18 Dec 2001 08:40:04 +0100 (Srodkowoeuropejski czas stand.)

> Modul (cvs) janosik ma posiadac funkcjonalnosc platnika -- tylko
> platnika, zgadza sie, czy cos pominalem ?
> Pytam, bo ktos niedawno wspomnial o teletransmisji, jakby to byla
> czesc biezacego projektu.
Wlasciwie to ja bym wolal zeby pod kryptonimem krylo sie cos
wiecej niz tylko jeden programik.
Chcialbym aby conajmniej bylo to wszystko co jest potrzebne do
rozliczania sie z ZUSem a moze cos jeszcze.

> Transmisje, afair, trzeba jeszcze wyjasnic, dobrze mowie ?
Transmisja to jest to czym ja bym chcial sie zajac. W koncu
specjalizuje sie w transmisji danych wiec w tym obszarza jestem
najbardziej przydatny. Oczywiscie moge (lubie) robic cokolwiek
poza GUI.

Artur Hefczyc
--
Artur Hefczyc