Offshore Corporations - Infiinteaza simplu o firma cu impozit 0%, TVA 0%

From: Alberto Kurtyan (www.bnc.ro)
Subject: Offshore Corporations - Infiinteaza simplu o firma cu impozit 0%, TVA 0%
Date: Wed, 23 Mar 2005 21:26:06 +0200

PARADIS FISCAL / TAX HAVENS

Esti un om de afaceri de succes!
(ROMANIAN / ENGLISH)

Te-ai gindit vreodata sa infiintezi o companie OFFSHORE?
Stiai ca societatile comerciale offshore sunt infiintate in paradisuri
fiscale?
Acolo nu se plateste nici un impozit ! Nici TVA, nici accize, nici taxe
pe dividende.

Mai mult ! Nu se tine contabilitate ! Mai mult ! Actionarii si
directorii sunt CONFIDENTIALI.

Nimeni nu are datoria morala de a plati maximum  de impozite !

DE CE sa platesti tu ???

Suna-ma la 0233/227744 sau 0740 637709

Numele meu este Alberto Kurtyan si iti voi raspunde gratuit la orice
intrebare despre fiscalitate
si corporatii offshore.

email: address@hidden
www.bnc.ro

Din strainatate> +40 233 227744 sau +40 740 637709

Dear Business Owner,

Have you ever thought of registering an offshore corporation??
Did you know that the offshore corporations are established in Fiscal
Paradises?

There is no income tax there. Neither VAT, excise tax or tax on
dividends.

Moreover, you don't need to keep books and report income. Even more !
Stockholder's and CEO's names are confidential.

Nobody has a moral duty to pay maximum of taxes!

Why should you pay?

Call me at 0233/227744 or 0740 637709

I'm Alberto Kurtyan and I'll answer any questions you may have about
offshore corporations and tax management.

email: address@hidden
www.bnc.ro

International customers CALL > +40 233 227744 sau +40 740 637709