lilypond-devel

Please resend email to Arno Waschk

From: hamamatsu
Subject: Please resend email to Arno Waschk
Date: Tue, 9 Mar 2004 18:44:20 +0100

i am experiencing problems with my email account address@hidden
Please resend bounced messages from the recent weeks, or email you otherwise
think might not have recieved me. I was promised by my domain provider that
email to my account should not bounce any more. If they still might do, please
try address@hidden .

Thank you for your patience.

Yours,
Arno Waschk

Liebe Freunde,

es gibt zur Zeit eigenartige Probleme mit meinem email Konto address@hidden,
das von einigen email-Sendern nicht erreicht wird.
Falls Sie email an mich zu schicken versuchten, die mit einer Fehlermeldung
zurück kam, oder wenn Sie anderweitig den Verdacht haben, dass eine email mich
nicht erreicht haben könnte, möchte ich Sie bitten, diese noch einmal zu
schicken.
Mein Domain Provider hat mir zugesichert, dass die Probleme nun mehr behoben
seien.
Notfalls bin ich aich über address@hidden erreichbar.

Herzlichen Dank und viele Grüsse

Arno Waschk