moz-bonobo-list

[moz-bonobo-list] New ja translation of the mozilla-bonobo description

From: desc3
Subject: [moz-bonobo-list] New ja translation of the mozilla-bonobo description
Date: Sat, 04 Oct 2003 12:35:53 -0600

#from: Ippei Tamura <address@hidden>
#lang_postfix: ja
#packages: mozilla-bonobo
 Mozilla-bonobo is a Mozilla/Netscape compatible browser plugin which supports
 the use of Bonobo controls to display supported MIME types.
 .
 Many GNOME-based applications provide Bonobo controls.
 .
 Homepage: http://www.nongnu.org/moz-bonobo/
Description-ja: Bonobo コンポーネンツ対応用 Mozilla プラグイン
 Mozilla-bonobo は Mozilla/Netscape 互換のブラウザプラグインで、対応
 MIME 型を表示するための Bonobo コントロールの使用に対応しています。
 .
 多くの GNOME ベースアプリケーションは、Bonobo コントロールを提供して
 います。
 .
 ホームページ: http://www.nongnu.org/moz-bonobo/