mozilla-nl-users

[Mozilla-nl-users] homepage, CVS

From: Aurelus
Subject: [Mozilla-nl-users] homepage, CVS
Date: Sun, 08 Sep 2002 18:19:50 +0200

Hallo allemaal!

Omdat het project toch minstens een tijdelijke homepage nodig heeft, heb
ik die net even gemaakt. Meer dan een pagina waarop staat dat dit een
tijdelijke oplossing is, is het niet. Wel heb ik de FAQ er al bij gezet.
(Suggesties over nieuwe onderwerpen, correcties et cetera zijn welkom!)

Op dit moment zijn als het goed is alle verwijzingen naar "het
Mozilla-NL project" nu goed, zodat ze naar dit project wijzen (en niet
naar http://www.phys.uu.nl/~twitte/mozilla-nl ; op die pagina staat in
ieder geval ook een verwijzing hierheen).

Ondertussen staat het bestand "afwijkingen.txt" ook in CVS (onderdeel
"/extra"), zodat nu in ieder geval alles wat direct bij het project
hoort in CVS staat (hoop ik).

Ik heb helaas weinig tijd op dit moment, maar ik zal proberen om binnen
een paar dagen te reageren op mailtjes en misschien zelfs aan de
vertaling te werken. (In "extra/afwijkingen.txt" staan verschillende
dingen die ik nog niet heb gedaan; er zijn ook nog wat bugs in
Bugzilla.)

Als iemand verbeteringen heeft voor de vertaling (liefst in de vorm van
patches ten opzichte van CVS), kunnen die het beste worden gestuurd naar
de developers lijst, zodat iemand met CVS schrijfrechten ernaar kan
kijken, en ze in de vertaling kan zetten.

--
Met groet,
Taco aka Aurelus