mozilla-nl-users

Re: [Mozilla-nl-users] Needs update ...

From: Bart Kuik
Subject: Re: [Mozilla-nl-users] Needs update ...
Date: Sun, 16 Mar 2003 22:22:49 +0100

Martijn Ras wrote:

H Luitjes,

De needs update melding verdwijnt bij mij door het volgen van de volgende stappen:

1. Engelse taal- en inhoudspakketten selecteren
2. Opnieuw opstarten
   (Alle vensters sluiten (inclusief achtergrond proces onder Windows!))
3. Nederlandse taal- en inhoudspakketten nogmaals selecteren

Soms is het nodig bovenstaande stappen een paar maal uit te voeren maar dat ligt toch echt aan Mozilla en niet aan ons vertalers.

in 1.3final? Welk OS? Ik heb zelf tot vervelens toe geswitched tussen NL en EN, onder Linux zowel als root als gewone gebruiker, in Windows 2000, de vertalingen verwijderd en opnieuw geinstalleerd, enzovoorts. Ik heb ook in de JAR's gekeken, en in de configuratiebestanden stond meerdere malen dat het voor versie 1.3b was... Maar ik zal dan nog wel een keer kijken als ik tijd heb...

Bart