mozilla-nl-users

[Mozilla-nl-users] Re: [Mozilla-nl-dev] Mozila: 1.5

From: Peter Korsten
Subject: [Mozilla-nl-users] Re: [Mozilla-nl-dev] Mozila: 1.5
Date: Fri, 17 Oct 2003 12:59:26 CET

On Fri, 17 Oct 2003 12:46:41 +0200 Martijn Ras wrote:

> Ik heb zojuist de taalpakketten van Mozilla 1.5 en beide Release
> Candidates gepubliceerd op de bekende lokatie:
>
> https://savannah.nongnu.org/files/?group=mozilla-nl

Ha, volgens mij had ik net een kwartier eerder daar gekeken en het niet
gevonden. :)

Het lijkt allemaal goed te werken onder Windows. Op Sun Solaris wordt
iedere medewerking geweigerd, maar daar verdenk ik Sun Microsystems sterk
van de oorzaak te zijn. Op een gegeven moment werkten hun 'builds' niet
meer met een vertaling en ik meen daar ook iets over gelezen te hebben.

- Peter
--

Birthdays? Anniversaries? Send a gift online from http://shop.di-ve.com . FREE