mozilla-nl-users

Re: [Mozilla-nl-users] kalendervertaling

From: Gerard van Beusekom
Subject: Re: [Mozilla-nl-users] kalendervertaling
Date: Tue, 09 Dec 2003 07:17:27 +0100

Mijn kalender heet 2003092614 en hij draait op Mozilla 1.6a onder Windows 98
Overigens een goede gelegenheid om je bedanken en te becomplimenteren met je vertaalarbeid.
Als er op dat punt nog iets te doen valt, heb ik nog wel wat tijd over.
Beginpagina en ophaalbeheerder waren even wennen, maar ik begin er steeds meer in te geloven dat je ook technische dingen best gewoon kunt zeggen en dat je dan toch begrepen wordt.