ordbanken-diskusjon

Re: [ordbanken] Ny lisens på Norsk ordbank

From: Karl Ove Hufthammer
Subject: Re: [ordbanken] Ny lisens på Norsk ordbank
Date: Thu, 18 Mar 2010 21:59:55 +0100

Måndag 8. mars 2010 skreiv Erik Haugan:

>Eg er ingen jurist og så vidare,
[…]

Ikkje eg heller, so derfor ville eg vera spesielt forsiktig i denne saka.
Men no har eg fåt stadfesting frå Tekstlaboratoriet i at endringa av
lisensvilkåra rett og slett var ein feil, som skal rettast.

Når dei har lagt ut nye filer med rett lisens, vil eg oppdatera
ordbankprogrammet.

--
Karl Ove Hufthammer
http://huftis.org/