ordbanken-diskusjon

[ordbanken] Grafisk KDE-basert grensesnitt til ordbanken

From: Karl Ove Hufthammer
Subject: [ordbanken] Grafisk KDE-basert grensesnitt til ordbanken
Date: Sun, 12 Sep 2010 01:22:55 +0200

Alle som har etterlyst eit grafiske brukargrensesnitt til programmet
«ordbanken» kan no gleda seg. I SVN ligg det eit *utkast* til ein KDE-
plasmoide. Med denne kan de alltid ha «ordbanken» tilgjengelig,
direkte på skrivebordet.

For å prøva denne, sjekk ut nyaste versjon av ordbanken. Gå så inn
dukkar forhåpentligvis opp eit ganske sjølvforklarande vindauge.

Eg set stor pris på tilbakemeldingar på korleis plasmoiden fungerer. Dette
er både den første plasmoiden eg har laga og den første Python-koden
eg har skrive, so det er sikkert nok av forbetringar og rettingar som
kan og bør gjerast. Kom gjerne med forslag (programkode er spesielt
velkommen).

--
Karl Ove Hufthammer
http://huftis.org/