speechd-discuss

speech-dispatcher - ubuntu

From: Richard Schwarting
Subject: speech-dispatcher - ubuntu
Date: Tue, 22 Sep 2009 08:45:21 +1200

Niestety, nie w j?zyku polskim, ale przy u?yciu Google Translate)

Czy Speech Dispatcher nie dzia?aj? z tym rozkazem? Czy widzisz "mowy
wysy?aj?cy" w produkcji "ps aux" w dowolnym miejscu? Did you try polecenia
"SPD-say" Hello World "" na linii polece?, aby sprawdzi?, czy by?
jakikolwiek ha?as? Mam problemy, kiedy modu? wyj?ciowy domy?lnie jest
ustawiony na "alsa", lecz ustawienie go na "PulseAudio" w konfiguracji, a
nie pomaga mi.

Mam nadziej?, Google translation. Je?li nie ma polskich m?wc?w na tej
li?cie, mo?na uzyska? dodatkow? pomoc, je?li tw?j t?umaczone z polskiego na
angielski (jednak ?le angielskiego mo?e okaza? si?).

Have a good day,
   Richard Schwarting