tramp-devel

Promotion Package 3Days 2nights to Singapore By S ingapore Airline Start

From: Amber Air Travel co.,Ltd
Subject: Promotion Package 3Days 2nights to Singapore By S ingapore Airline Start From ß 5,980.-
Date: Sat, 24 Jun 2006 14:24:40 +0700

สวัสดีครับ พี่ ๆ เพื่อน ๆ
   อีเมล์ข่าวสารฉบับนี้ขอนำเสนอแพ็กเก็จท่องเที่ยวประเทศต่างๆที่น่าสนใจมาฝากเพื่อนๆ พี่ๆครับ ถ้ายังไม่ตรงใจ แนะนำให้ เข้าไปเยี่ยมชม ภายในเว็บของเราได้ทีŭ 6; http://www.amberairtravel.com เพื่อนๆ จะได้พบทั้ง ตั๋วเครื่องบินราคาถูกที่สุด หรือจะเป็น แพ็จเก็จทัวร์ต่างๆที่เราคัดสรรค์มาอย่างดีด้วยราคาที่ถูกมากจริงๆ

   New : ตั้งแต่ช่วงนี้ไปเราบริการเพิ่มเติมในส่วนของ Eurail pass 2006 สำหรับเพื่อนๆที่ชื่นชอบ การนั่งรถไฟในยุโรปอีกด้วย

Promotion Package 3Days 2nights to Singapore By Singapore Airline
Start From ฿ 5,980.-
Min 2 PAX Include = Ticket + 2nights+ABF+Transfer

Travel till 31 Aug'06 Issue by 15July'06 Only
Kuala Lumpur - Genting 3Days 2nights by Thai Airways
only ฿ 11,475.-  Min 2 PAX Till 15Sep'06 Exclude : TAX.
Best Of Sydney Fly to Sydney with Qantas / British Airways
Free !!! 2nights at Aarons Hotel with ABF And choose Free Domestic Flight to Adelaide / Brisbane or Melbourne  From ฿ 23,900.- Min 2 PAX Till 15 Sep'06
Best Of Newzealand fly to Auckland or Christchurch or Wellington With Qantas / British Airways plus 5nights accommodation at Golden Chain ( Blue Pass-Studio Room) And 5Days Hertz Car Hire (Group E-Mazda6) From ฿ 37,900.-  Till 15 Sep'06
Promotion to Amsterdam / Brisbane / Brussel / Copenhagen / London / Milan / Frankfurt / Vienna / Paris / Zurich / Geneva And Many More. . . ฿ 27,500.-
Outbound - Till 29July'06  Inbound - by 30 Sep'06 Exclude : TAX
Japan Airline Promotion
Honololo - 23,300.-
LAX / SFO - 24,300.-
Newyork/Chicago - 28,300.-
Vancouver - 24,300.-
Kona - 23,800.-
Till 15 July '06
Shanghai Promotion by Thai Airways 3days2nights Start from ฿ 17,915.- Min 2 PAX  Incl : Ticket + 2nights + ABF + Transfer + Halfday City Tour with Lunch ...Till 31 Aug'06
For more special packages please visit us at http://www.amberairtravel.com

Authorised Agent. Tourism Authority of Thailand.
TAT Travel License No. 11/00030.
A qualified member of the Association of Thai Travel Agents No.00931