www-fa-general

Re: [PersianGNU] شروع مجدد

From: Pedram Veisi
Subject: Re: [PersianGNU] شروع مجدد
Date: Sun, 9 Oct 2011 22:29:37 +0330

سلام.

الو الو.صدا میاد؟ :دی

2011/10/9 Abbas Esmaeeli <address@hidden>
سلام دوستان قدیم و جدید،

سخن کوتاه اینکه با یک سری از دوستان تازه نفس می‌خواهیم دوباره این پروژه رو یه حالی بهش بدیم. صفحات قدیمی رو به روز کنیم و صفحه‌های بیشتری رو هم ترجمه کنیم.

همون‌طور که صحبت شد من یه ۱۰ روزی وقت می‌خوام که قالب رو دوباره کامل کنم. حدود یک ماه پیش درستش کرده بودم، ولی دوباره تغییرات داشته.
بقیه دوستان که هم که می‌خوان برای ترجمه کمک کنن به نظرم بهتره که یه نسخه از مخزن صفحه‌ها رو دانلود کنن (حجمش حدودا ۳۰۰ مگ باید باشه الان). برای این کار به cvs احتیاج دارید و باید بزنید:
cvs -z3 -d:pserver:address@hidden:/web/www co www

ترجمه‌های هر مقاله تو فایل‌های po و تو زیرشاخه PO و به اسم fa.po قرار داره. برای مقالات جدید هم که نسخه انگلیسی pot. رو از همون شاخه poها باید کپی کرد و اسمش رو تغییر داد به fa.po
فکر کنم اگر کسی بخواد شروع کنه فعلا بتونه. اگه سوالی بود هم بپرسید.

--
ایریکس