www-fa-general

راهنمای عضویت و مشارکت در تیم ترجمهٔ فارسی گنو

From: Amin Bandali
Subject: راهنمای عضویت و مشارکت در تیم ترجمهٔ فارسی گنو
Date: Wed, 01 Jun 2022 19:23:16 -0400

سلام دوستان،

در روزهای گذشته بالأخره فرصت کردم چند ساعتی وقت بگذارم و صفحهٔ وب تیم
ترجمهٔ فارسی گنو رو به‌روزرسانی کنم.  با این تغییرات، این صفحه حالا نقش
یک راهنما برای چگونگی عضویت و مشارکت در تیم ترجمهٔ فارسی گنو رو داره:

https://www.gnu.org/server/standards/translations/fa/

لطفاً صفحه رو ببینید و بخونید و اگر جاییش گُنگ یا نامفهوم هست و کلا اگر
انتقاد یا پیشنهادی در موردش دارید اینجا مطرح کنید تا سعی کنیم به مرور
صفحه رو بهتر و اطلاعاتش رو تکمیل‌تر کنیم.

سپاس،
امین