www-pl-discuss

Re: [www-pl-discuss] Nowy nabór?

From: Jan Owoc
Subject: Re: [www-pl-discuss] Nowy nabór?
Date: Sun, 30 Oct 2011 08:32:44 -0600

2011/10/30 Paweł Różański <address@hidden>:

>  Myślałem raczej o krótkim info, że coś takiego jest, co robimy, kogo
> potrzebujemy i czemu warto się przyłączyć. Historia GNU i co projekt obecnie
> robi raczej jako tło. Byłem parę razy i full wykład nt. historii itp. byłby
> IMO raczej nudny dla słuchaczy na tej imprezie.

W takim razie wycofuję sugestię.

Jedyne doświadczenie z takiej imprezy gdzie większość osób słyszała o
tym, że IBM i Apple udzielają się w oprogramowaniu "Open Source", i
może słyszeli o programie "Linux". Tematy przemówień były typu
"dlaczego czasami opłaca się tworzyć oprogramowanie open-source". Tam
by się przydała taka prezentacja o GNU.

Pozdrawiam,
Janek