www-tr-comm

Re: [www-tr-comm] Yeni yayımlanan çeviriler

From: Firat Ozgul
Subject: Re: [www-tr-comm] Yeni yayımlanan çeviriler
Date: Wed, 10 Sep 2008 13:09:31 +0300

Selamlar,

Güzel haber.. :)

Bu arada, noktalama işaretleri sonrasındaki fazladan boşluklar cidden aklıma takıldı. Çünkü ben boşlukları düzgün yaptığımı zannediyorum. Çift boşluk bırakmak gibi bir uygulamam yok...

Bana fazladan boşluk olan bir kaç örnek söyleyebilir misiniz? Ben tekrar kontrol edeyim akşamleyin. Çünkü bu sorunu çözmezsek sırtınıza boşu boşuna ek iş yükü binmiş olacak... Her defasında boşluk düzeltmek hoş değil...

Saygılar,
Fırat