www-tr-comm

Re: [www-tr-comm] why-free çevireni

From: Ali Servet Dönmez
Subject: Re: [www-tr-comm] why-free çevireni
Date: Thu, 11 Sep 2008 21:33:28 +0200

On Thu, 2008-09-11 at 22:10 +0300, Sönmez Kartal wrote:
> http://www.belgeler.org/howto/neden-ozgur.html sayfasındaki metin ile
> www-tr proje ana sayfasındaki why-free sayfasındaki metin aynı
> görünüyor.  Eğer, öyle ise o sayfanın çevirmeni Emre "FZ" Sevinç
> olarak belirtilmeli.

Sn. Kartal,

bu durumda http://www.belgeler.org/howto/neden-ozgur.html çevirisi ile
http://www.pittle.org/weblog/wp-content/uploads/2008/01/why-freetr.html
çevirisini karşılaştırmanızı ve eğer aynı kişiye ait olduklarını
düşünüyorsanız bunu doğrulamanızı rica ediyorum. Elbette eğer çevirinin
sahibi Sn. Sevinç ise hakkı olan övgüyü alacaktır.

> Ayrıca, adresini verdiğim sayfada Türkçe harfler de kullanılmış.

Ne demek istediğinizi anlayamadım.

> free-sw.tr'den sonra why-free.tr.po dosyasını isteyeceğim.  :)

CVS'den çekebilirsiniz.

--
Ali Servet Dönmez <address@hidden>