www-tr-comm

Re: [www-tr-comm] Big Tech Threats to Education and Society as a Whole

From: T. E. Kalayci
Subject: Re: [www-tr-comm] Big Tech Threats to Education and Society as a Whole - Çeviri
Date: Mon, 19 Dec 2022 13:29:23 +0100 (CET)

Merhaba,

"Big Tech Threats to Education and Society as a Whole" yazısının [1, 2] çevirisi şu an yok [3], çeviri sürecinde olan kimseyi de bilmiyorum. Dolayısıyla çeviri için uygun gözüküyor.

Çeviri grubunun sayfası: https://savannah.gnu.org/projects/www-tr

Türkçe'ye Çeviri Süreci ise şöyle:

  1. Öncelikle metinlerin çeviri durumunu şu sayfadan inceleyin: https://www.gnu.org/software/gnun/reports/report-tr.html
  2. Çevirmek veya güncellemek istediğiniz metnin PO/POT türündeki dosyasını aynı sayfadan indirin. Çeviriye başladığınızda lütfen www-tr-comm@gnu.org adresine başladığınız çeviri metnini de belirterek e-posta ile bildirin. Böylece aynı anda bir kaç kişinin aynı çeviriye başlamasını önlemiş oluruz.
  3. Bitirince PO dosyasını yine gruba - www-tr-comm@gnu.org - gönderin
  4. Koordinatör gözden geçirmeyi tamamladıktan sonra FSF depolarına gönderilecek, depo yöneticileri de siteye ekleyecektir.

Çeviri Sürecine İlişkin Belgeler

İyi günler,
Emre

[1] https://www.gnu.org/education/bigtech-threats-to-education-and-society.html
[2] https://www.gnu.org/education/po/bigtech-threats-to-education-and-society.pot
[3] https://www.gnu.org/software/gnun/reports/report-tr.html

Dec 18, 2022, 13:33 by www-tr-comm@gnu.org:

Esenlikler, bu benim ilk çeviri denemem ve başladığımı bildirmek istedim. Eğer hata yaparsam lütfen kusuruma bakmayın. Bu sayfayı çeviren başka kimse yoksa ben çevirmek istiyorum. Ayrıca Türkçe çeviri grubuna katılmak için ne yapmam gerekli? Yardımcı olursanız çok sevinirim.