www-fa-general

Re: ترجمهٔ مقالهٔ نرم‌افزار آزاد هم‌اکنون حتی بیش از پیش مهم است

From: Amin Bandali
Subject: Re: ترجمهٔ مقالهٔ نرم‌افزار آزاد هم‌اکنون حتی بیش از پیش مهم است
Date: Thu, 14 Sep 2023 18:47:18 -0400

ممنون مصطفی جان، و البته سپاس مجدد از آقای دولت‌منش عزیز بابت
ترجمه‌های عالیشون.  حقیقتاً قدردان حضورشون در این جمع هستیم.
گویا ایشون دو ترجمهٔ جدید هم به مخزن گیت گروه اضافه کردن،
که سعی می‌کنم در روزهای آینده بررسی و به گنو.ارگ اضافه کنم.

--
https://www.gnu.ca/~bandali/
gopher://gopher.gnu.ca/1/~bandali/