Re: Linuxlessen op middelbare scholen

From: Isabelle Claeys
Subject: Re: Linuxlessen op middelbare scholen
Date: Thu, 23 May 2002 09:28:41 +0200

OK. Ik zal ervoor zorgen dat ik de volledige namiddag in de buurt van mijn
bureau blijf. Concreet: maandag, 27 mei tussen 14u.-15u. Als het wat later
is, geen probleem. Ik zit gevestigd in het containerpark van fppw (rechtover
oude bouw, dus op tennisplein van HILO van vroeger), 2de verdieping. Eens
boven, naar rechts, lokaal 1.39. Mijn naam is Isabelle Claeys en moest je
mij niet meteen vinden, vraag naar mijn collega Hans Van Boven.

Alvast bedankt voor de moeite.

Isabelle Claeys
Bestuurssecretaris REN Oost-Vlaanderen
Universiteit Gent FPPW
Vakgroep Onderwijskunde
Henri Dunantlaan 2
9000 Gent
http://www.renovl.be

Huidig tel: 09/264.91.15
Huidig fax: 09/264.91.47
Eveneens al te bereiken op nieuwe nummers:
tel: 09/331.29.73
fax: 09/331.29.89
(wijziging nummers vanaf juni 2002 definitief)
Our department hosts in collaboration with ELSIN the 7th international
conference on Learning Styles. Check the conference website
http://get.to/ELSIN2002