glms ./desktop.tex ./glms.tex desktop/ogle1.png...

From: Rudy Gevaert
Subject: glms ./desktop.tex ./glms.tex desktop/ogle1.png...
Date: Sun, 17 Nov 2002 17:13:13 -0500

CVSROOT:        /cvsroot/glms
Module name:    glms
Changes by:     Rudy Gevaert <address@hidden>   02/11/17 17:13:12

Modified files:
        .              : desktop.tex glms.tex
        desktop        : ogle1.png xine.png
Added files:
        .              : MACROS

Log message:
        In MACROS staat een overzichtje van de macro's dat we gebruiken, dus
        iedereen zich hieraan houden aub

        Ik heb de files die Terje vanmiddag geupload heeft in desktop.tex gezet
        alsook wat latex dingen goed gezet, NIET allemaal natuurlijke

        Ik heb ook de twee prentjes opnieuw gemaakt.  Het heeft geen zin om een
ganse
        screenshot in te voegen want dat kan toch niet op een blad papier,
gewoon een
        screenshot van het programma is genoeg, als het te breed is 90 graden
draaien

        En ook als ge een prentje toevoegt maken dat het in grijswaarden is
(alt-g in gimp)

CVSWeb URLs:
http://savannah.gnu.org/cgi-bin/viewcvs/glms/glms/MACROS?rev=1.1
http://savannah.gnu.org/cgi-bin/viewcvs/glms/glms/desktop.tex.diff?tr1=1.11&tr2=1.12&r1=text&r2=text