Re: [Glms-hackers] toekomst

From: Terje Hansen
Subject: Re: [Glms-hackers] toekomst
Date: Sat, 19 Apr 2003 21:13:42 +0200

Terje,

Goed idee.  Maar dan moet je het wel afwerken.

Ik weet dat je dit jaar wegens omstandigheden je stuk niet hebt kunnen
afwerken, maar dat bezorgt ons dan wel meer werk.

Tja geen pc meer kan een probleem zijn.
Trouwens, als ik niets had gedaan had ge nog meer werk. Je was ook niet verplicht om dat beetje dat ik heb geschreven erin te zetten. :)

Beter is dat je maar een klein beetje doet, maar dan volledig
uitgewerkt en foutloos, dan veel, maar half afgewerkt met fouten :)

Tijd genoeg in de vakantie hoop ik. Trouwens niemand van jullie heeft een mac. Heb ook gezegd als ik goesting heb. Ik wou gewoon weten of niemand bezwaar zou maken of er iets over mac ging in staan.
Ik zal wel zien deze zomer.

Terje