Re: [Glms-hackers] toekomst

From: gaspard
Subject: Re: [Glms-hackers] toekomst
Date: Sat, 19 Apr 2003 22:08:09 +0200 (CEST)

On Sat, 19 Apr 2003, Rudy Gevaert wrote:

> Terje,
>
> Goed idee.  Maar dan moet je het wel afwerken.
>
> Ik weet dat je dit jaar wegens omstandigheden je stuk niet hebt kunnen
> afwerken, maar dat bezorgt ons dan wel meer werk.

Zeg Rudy, Niet overdrijven he :)
We hebben gewoon de figuurtjes eens moeten herschalen en het deeltje over
zip ergens moeten inbrengen. Zo veel was dat nu ook weer niet :)

Dat er opniew lessen komen, ligt niet vast. Geert had iets en wij hopen
dat het ren ons voor volgend jaar weer contacteert.

Toch denk ik dat onze cursus gelezen wordt, ik krijg de laatste tijd
alleszins meer spam dan vroeger...

> Succes in de blok

idem, geniet ervan,