Re: [Glms-hackers] address@hidden: Linux]

From: Rudy Gevaert
Subject: Re: [Glms-hackers] address@hidden: Linux]
Date: Sat, 24 May 2003 22:50:17 +0200

Ik zie dat wel zitten.  Het is tevens de uitstekende kans om de cursus
nu deftig op poten te zetten (overbodige stukken eruit, actualiseren).

Volgende dingen schieten mij te binnen:
- informeren bij Isabell  van RENOVL of zij weet hoeveel de lesgevers
daar krijgen
- op verplaatsting geen probleem, maar dan kan er niet zelf geoefend
worden denk ik, tenzij er infrastructuur voorzien is, hoe zit het daar
mee?
- verplaatsingskosten -> waarschijnlijk zullen we wel naar daar
sporen, dus als we een taxi moeten nemen van het station naar die
school, moet dat betaald worden, of ze moeten voor vervoor zorgen :)
- Ik blijf erbij:  de cursus heeft GNU/Linux voor (middelbare)
scholen, dus ze moeten op hun papierkes GNU/Linux zetten!

Wat denken jullie?

--
Rudy Gevaert                address@hidden
Web page                    http://www.webworm.org