gnuheter-dev

Re: [Gnuheter-dev] Gnuheterbarn?

From: Aron Boström
Subject: Re: [Gnuheter-dev] Gnuheterbarn?
Date: Thu, 21 Nov 2002 21:11:59 +0100

On Thursday 21 November 2002 20:44, Patrik Wallstrom wrote:

> Det är ok att kasta in dem, men vi behöver som sagt ett
> konverteringsscript. Jag kan göra det i helgen.

När min kontrollskrivning är över så har jag ju en hel fredagnatt att "synca".
:-)
I CVS runt 03.00 då alltså.

> Tufft, du får gärna avslöja några detaljer. :)

Det kommer ett pressmeddelande, 1 december.
Jag kommer med lite mer detaljer här innan dess också.

> Ingen brådska, men om du behöver det för din sajt får du gärna fixa.

Det finns flera ställen där olika sätt används för att skapa rutor med ram
runt, (header.php, stats.php, admin.php, ...) jag har redan lokalt nu en
funktion themesimplebox($width,$content)

Skulle dessutom underlätta för mig om viis text vore skilld från koden och
placerad i theme/Default istället eftersom jag då hade haft betydligt enklare
att synkronisera förändringar mellan Gnuheter och "min".

--
.Aron