gnuheter-dev

Re: [Gnuheter-dev] gnuheter config.php docs.php

From: Patrik Wallstrom
Subject: Re: [Gnuheter-dev] gnuheter config.php docs.php
Date: Sat, 30 Nov 2002 22:54:31 +0100

On Sat, 30 Nov 2002, Ulf Härnhammar wrote:

> Log message:
>       Lagade wordlinks. Liten ändring i dokumentationstexten.

Tack.

Aron, jag provade att köra mitt SQL-kör på fulla databasen nu, och
förstasidan går sönder när den försöker hämta antalet kommentarer på
pollen,

Warning: mysql_fetch_row(): supplied argument is not a valid MySQL
result resource in /home/pawal/public_html/release/mainfile.php on
line 602

Du har ändrat mainfile.php också antar jag?

Jag hittade och fixade.

Mitt uppdateringsscript verkar fungera fint! Tyvärr verkar inte all
kod lira riktigt bra längre, har du glömt något mer? När jag
kommenterar en poll får jag upp något helt annat från artiklarna som
det ser ut att jag kommenterar.

--
patrik_wallstrom->foodfight->address@hidden>+46-733173956
                `-> http://www.gnuheter.com/