gnuheter-dev

[Gnuheter-dev] top.php ordval

From: Ulf Harnhammar
Subject: [Gnuheter-dev] top.php ordval
Date: Sat, 10 May 2003 12:14:55 +0100

Inte for att jag vill vara dryg (ibland ar jag
det iallafall, tyvarr), men top.php-buggen rorde
inte sjalva rubriken utan texten "skickade
texter:" inne i sjalva listan. Eftersom den inte
raknar upp nar man skickar texterna utan nar
admin godkanner texterna tyckte jag att
formuleringen var olamplig. Texten "godkanda
texter:" eller "publicerade texter:" skulle vara
battre, for att tydliggora att den inte raknar
inskickade nyheter utan de som i slutandan
hamnar pa sajten.

// Ulf (inga svenska tecken ety jag aro i London)