info-chinese

[Info-chinese] אודשנים לפרוייקט חדש בתח ום הזמר הישראלי והים תיכוני.

From: avi
Subject: [Info-chinese] אודשנים לפרוייקט חדש בתח ום הזמר הישראלי והים תיכוני. r8*@
Date: Fri, 23 Mar 2007 05:40:02 +0200

הי, אני מתנצל מראש על הפניה הלא שגרתית ...

שמי רובי ראובני, ואני המנהל הכללי של אולפני שיר בעצמך, Shir4u.co.il.

בימים אילו אנו מריצים פרוייקט חדש לייעוץ והכוונה לכשרונות חדשים בתחום הזמר הישראלי והים תיכוני.

מטרת הפרוייקט היא יצירת תכנית פעולה יחודית לאמן - בעל פוטנציאל בלבד- כדי להתחיל בתהליך של חדירה לקהל ע"י הופעות.

הפרוייקט מיועד ל:

*בנים ובנות כאחד

*בטווח הגילאים 22 - 40

*בעלי כישרון שירה ויכולת הופעה על במה

*למי שבאמת יש שאיפה להצליח בגדול

    **יתרון לבעלי כישרון בכתיבת שירים.

אז נראה לך שזה מתאים לך - נשמח להזמינך לאודישן אצלנו באולפנים.
במהלך האודישן ניתן לך לבצע הקלטת אולפן, ובשלב הבא נוכל לתת לך יעוץ אישי - כל זאת ללא כל עלות מצידך.

כיצד נרשמים לאודישן ?

יש לשלוח מייל ל address@hidden עם השם מלא שלך, גיל +טלפון נייד.

אנו נתקשר אלייך ונזמינך לאודישן.

בהצלחה !