mozilla-nl-users

Re: [Mozilla-nl-users] nieuwe versie

From: Kris Steenhaut
Subject: Re: [Mozilla-nl-users] nieuwe versie
Date: Tue, 18 Mar 2003 00:28:31 +0100

Bart Kuik schreef:

> veiligste is dan om met een andere tool, zoals een andere browser

Wat ik trouwens gedaan heb, en ik gebruik altijd de goede methode, namelijk
"opslaan als" om het bestand direct op de schijf neer te slaan.
Overigens, ik denk dat het eigenlijk beter zou zijn de bestanden als *.zip
en *.tar te verspreiden, zeker in het experimenteel stadium. Dat zou
beschadiging "onderweg" grotendeels uitschakelen.

--
Groeten uit Gent,

   Kris