mozilla-nl-users

Re: [Mozilla-nl-users] nieuwe versie

From: Peter Korsten
Subject: Re: [Mozilla-nl-users] nieuwe versie
Date: Tue, 18 Mar 2003 8:11:29 CET

On Tue, 18 Mar 2003 00:28:31 +0100 Kris Steenhaut wrote:

> Wat ik trouwens gedaan heb, en ik gebruik altijd de goede methode,
> namelijk
> "opslaan als" om het bestand direct op de schijf neer te slaan.
> Overigens, ik denk dat het eigenlijk beter zou zijn de bestanden als *.zip
> en *.tar te verspreiden, zeker in het experimenteel stadium. Dat zou
> beschadiging "onderweg" grotendeels uitschakelen.

Volgens mij hebben zip noch tar enige vorm van data-correctie aan boord,
dus beschadigingen zouden niet zozeer uitgeschakeld als wel geconstateerd
worden. Het zou, denk ik, handiger zijn wanneer de server het goede
MIME-type meegaf wanneer je van de Savannah-machine iets afhaalt.

Installatie onder Windows 2000 verliep overigens zonder noemenswaardige
problemen en ik ga het zometeen voor mijn Sun (SPARC, Solaris 8)
proberen. Je moet alleen nogal hannesen met deïnstalleren, Engels kiezen,
opnieuw installeren, dit wellicht een paar keer herhalen en iedere keer
weer Mozilla afsluiten en opstarten. Maar op een gegeven moment komt je er wel.

- Peter

Buy CDs and Books by Maltese Artists and Authors from di-veshop -
http://shop.di-ve.com