mozilla-nl-users

Re: [Mozilla-nl-users] Calendar vertaling ophalen en installeren ...

From: Aurelus
Subject: Re: [Mozilla-nl-users] Calendar vertaling ophalen en installeren ...
Date: 19 Mar 2003 07:32:12 -0000

On Tue, 18 Mar 2003 22:49:44 +0100
Martijn Ras <address@hidden> wrote:

> H die Mozillanders,
>
> Ik heb zojuist de vertaling voor de Calendar op de Mozilla-nl webstek
> geplaatst.

Hoi Martijn
Dat is snel ;-)

> Aangezien het erop lijkt dat de Calander in de Mozilla 1.4 opgenomen
> wordt volg ik de aanpak van de Duitsers ...
>
> Installatie van het bestand dient als volgt te gebeuren:
[snip]

Is het niet mogelijk om de installatie met een XPI-bestand te laten
verlopen, met een install.js script? Of is dat op de een of andere
manier moeilijk of onhandig?

p.s. De mimetypes voor XPI-bestanden staan sinds gisteravond goed (met
dank aan de hele snelle reactie van de Savannah hackers).

--
Regards,
Aurelus (atmmdotst)          B0EE26D3C2B890D9F4AE6E3F31C469D513FFD236