mozilla-nl-users

[Mozilla-nl-users] Mozilla: Bijgewerkte 1.6a vertaling

From: Martijn Ras
Subject: [Mozilla-nl-users] Mozilla: Bijgewerkte 1.6a vertaling
Date: Wed, 03 Dec 2003 23:26:11 +0100

H die Mozillanders,

Ik heb zojuist de 1.6a vertaling bijgewerkt, het taalpakket dat ik oorspronkelijk als 1.6a had gepubliceerd bleek zonder de nieuw toegevoegde bestanden te zijn gemaakt, aangezien ik had vergeten ze toe te voegen aan de repository ...

Je zult helaas tot vrijdag moeten wachten om het pakket van de normale lokatie op te halen want de servers van GNU (en dus ook Savannah) zijn zojuist uit de lucht gehaald om dat ze gecompromitteerd zijn middels eenzelfde soort aanval als die op de servers van Debian. Meer hierover is beschikbaar via de volgende URL: http://savannah.gnu.org/statement.html.

Ik heb het daarom ook maar ff op mijn eigen webstek geplaatst:
http://www.cable4u.nl/~ras-m/langnlnl.xpi

Mazzel,

Martijn.