mozilla-nl-users

[Mozilla-nl-users] Vertaling mozmanual

From: localhost
Subject: [Mozilla-nl-users] Vertaling mozmanual
Date: Tue, 23 Dec 2003 12:42:07 +0100

LS,

Ik ben benieuwd of er plannen zijn voor het vertalen van de MozManual. Deze handleiding heeft recent versie 1 bereikt en er zijn nog geen plannen bekend voor het vertalen naar het Nederlands. Aangezien bijna al het vertaalwerk voor Mozilla door jullie wordt opgepakt ben ik dus benieuwd of dat ook voor deze handleiding geldt.

Ik heb aangegeven bij MozManual dat ik geïnteresseerd ben in het vertalen, maar dat ik daarvoor graag wat mensen vind die hierbij helpen. Bij deze dan ook de vraag of hier plannen voor zijn of dat mensen na het lezen van dit plannen krijgen. Ik heb deze vraag ook neergelegd bij mozbrowser.nl (http://www.mozbrowser.nl/forum/viewtopic.php?t=131) en daar komt ook weer de verwijzing naar jullie.

Graag jullie gedachten hierover,

Jarno