savannah-hackers

[Savannah-hackers] savannah.gnu.org: submission of Je Suis Libre

From: b_adele
Subject: [Savannah-hackers] savannah.gnu.org: submission of Je Suis Libre
Date: Wed, 10 Apr 2002 09:49:00 -0400

A package was submitted to savannah.gnu.org.
This mail was sent to address@hidden, address@hidden

Bruno Adele <address@hidden> described the package as follows:
License: gpl
Other License:
Package: Je Suis Libre
System name: jesuislibre
This package wants to apply for inclusion in the GNU project

English: Je Suis Libre is a PHP/MySQL-based Open Source project designed for
creating and managing user-contributed application/link archive similar to
linuxapps or freshmeat. Main features include: User registration, management
and authentication, Category-based, Addition/Modification by users,
User-submitted listing moderation, Detail listing display, Web-based admin,
Popular listing display, Easy customization using FastTemplate and more.

Francais: Je Suis Libre est un projet Open Source qui permet de référencer
toutes les contributions françaises (style linuxapps et freshmeat), afin de
permettre, pour ceux qui sont débutants dans la langue de Shakespeare,de
rechercher des applications généralement sous forme de licence libre et en
langue française. Il est conçu en PHP3 et MySql et utilise les templates.