savannah-hackers

[Savannah-hackers] praca: Security Response Engineer IT Dublin

From: Magdalena Bogdanowicz
Subject: [Savannah-hackers] praca: Security Response Engineer IT Dublin
Date: Thu, 01 Apr 2004 12:07:16 +0200

Witam serdecznie,

Jestem konsultantem firmy doradztwa personalnego i prowadze w tej chwili interesujacy projekt dla miedzynarodowej firmy dostarczajacej zaawansowane rozwiazania antywirusowe (chodzi o Symanteca) , poszukujac osoby (do pracy w Irlandii), ktora jest biegla w programowaniu, szczegolnie w jezykach nizszego rzedu.
Wiecej informacji w ogloszeniu na naszej stronie - adres ponizej.

BEDE BARDZO WDZECZNA ZA ROZPROPAGOWANIE OFERTY WSROD POTENCJALNIE ZAINTERESOWANYCH OSOB.

W publikowanym na stronach ogloszeniu bardzo prosze nie podawac nazwy Symantec we wstepie- raczej zastapic ja haslem: znana miedzynarodowa firma tworzaca oprogramowanie antywirusowe, czy cos w tym stylu:-)

TRESC OFERTY
On behalf of our Client, a world-wide known Corporation delivering IT Security Solutions the world leader in
computer security solutions, we are looking for a candidate for the
position of

(SENIOR) SECURITY RESPONSE ENGINEER
(Dublin, Ireland)

http://www.career.pl/serwis/candidates/adv_cand.html?s_nr_ref=SRE04