Re: [shell-script] Ajuda com SED

From: T.Collons
Subject: Re: [shell-script] Ajuda com SED
Date: Tue, 19 Nov 2019 14:41:08 +0100

Hola Julio

ejemplo:

1 - ;Instal·lació; NIU 93000000000; TLA LI-VI; UCR Myamie x 1;;; Tasca finalitzada OK
2 - ;Instal·lació; NIU 93000000001; TLA LI-VI; UCR Myamie x 1;; Detector Foc/Fum; Tasca finalitzada OK; Estas palabras deben ser eliminadas
3 - ;Instal·lació; NIU 93000000002; TLA LI-VI; UCR Myamie x 1;; Detector Foc/Fum; Tasca finalitzada OK
4 - ;Instal·lació; NIU 93000000003; TLA LI-GSM; UCR Myamie x 2;;; Tasca finalitzada OK
5 - ;Desconnectat; NIU 93000000004; TLA LI-VI; UCR Myamie x 1;; Detector Foc/Fum; Tasca finalitzada OK
6 - ;Instal·lació; NIU 93000000005; TLA LI-VI; UCR Myamie x 1;;; Tasca finalitzada OK
7 - ;Desconnectat; NIU 93000000006; TLA LI-GSM; UCR Myamie x 2;;; Tasca pendent; Estas palabras deben ser eliminadas
8 - ;Desconnectat; NIU 93000000007; TLA LI-GSM; UCR Myamie x 1;;; Tasca pendent
9 - ;Averia Dispositius; NIU 93000000008; TLA LI-VI; UCR Myamie x 1;; Detector Foc/Fum; Tasca finalitzada OK

El 17/11/19 a les 16:16, 'Julio C. Neves' address@hidden [shell-script] ha escrit:

Hola Collons,
Por favor, envíenos unas 5 o más líneas como ejemplo

Abraços,
Julio

*» Não tem tempo para fazer um curso presencial?*
*» Na sua cidade não tem nenhum bom curso de Linux?*
*» Em outubro abriremos uma semana de inscrições*
*» para** uma nova turma. Veja mais detalhes** em:*
*» * *https://educacao.dicas-l.com.br/shell-linux*
<https://educacao.dicas-l.com.br/shell-linux>

*Também damos treinamento em sua empresa*
*em qualquer cidade**, **com certificado **e nota fiscal.*

Em dom., 17 de nov. de 2019 às 12:52, 'T.Collons' address@hidden
[shell-script] <address@hidden> escreveu:

> [...]
>
> ------------------------------------
>
> LEGAL NOTICE
>
> Confidentiality notice: This mail may include business and other
> confidential information protected under the laws of and other territories.
> if you are not one of the intended recipients of the message, you are
> legally obliged to delete the message content. Furthermore, you are kindly
> requested to report immediately the incident to the sender.
>
> Breach of confidentiality duties is a serious criminal offence in and
> other territories. Offenders shall be legally prosecuted worldwide.

Pere

address@hidden