www-fa-general

[PersianGNU] اسم مترجم

From: Abbas Esmaeeli
Subject: [PersianGNU] اسم مترجم
Date: Mon, 10 Oct 2011 10:00:57 +0330

سلام بچه‌ها

یه موردی هست که دوست دارم نظر شماها رو بدونم بچه‌ها. مقالاتی که ترجمه می‌شن می‌تونن اسم مترجم رو انتهای مقاله داشته باشن. علاوه بر اون من همیشه اسم مترجم اصلی رو تو هدر فایل po می‌ذارم، که البته این تو سایت نشون داده نمیشه، ولی اعتبار طرف هست. در مورد گزینه اول که پایین صفخه نشون داده بشه من خودم هیچ وقت این کار رو نکردم و اسم خودم رو نذاشتم. آیدین و بقیه همه که قدیم‌ها کمک می‌کردن هیچ وقت انتهای مقاله اسم مترجم رو اضافه نمی‌کردن. حالا سوال این هست که آیا باید اسم مترجم پایین صفحه قرار بگیره یا نه؟

چند تا مورد هم هست به نظرم خوبه تو تصمیم‌گیریتون در نظر داشته باشید:
با این اوصاف من رای میدم به اینکه اسم مترجم رو زیر مقالات نگذاریم، ولی اعضای تیم که کمک کردن رو تو پروژه فارسی که به همین منظور تا ساوانا هست عضو کنیم و اسم همه اعضای تیم رو هم یک جا مکتوب کنیم.

لطفا نظراتتون رو بگین تا به یه جمع‌بندی برسیم. قطعا ملاک نظر اکثریت گروه هست.

--
مرسی
ایریکس