www-tr-comm

Re: [www-tr-comm] How to choose a license for your own work çevirisine

From: Mert Gör
Subject: Re: [www-tr-comm] How to choose a license for your own work çevirisine başlamak istiyorum
Date: Wed, 15 Apr 2020 21:50:44 +0300

Merhaba dosyam ektedir , bait and switch kavramını anlamama rağmen çeviremedim. GNU-All Permissive'i müsamahakâr olarak çevirmeye çalıştım yine başka yanlışlarım olabilir , düzeltmenizi bekliyorum

https://www.gnu.org/licenses/po/license-recommendations.pot adres çubuğundan pot dosyasına ulaşmayı öğrendim yararlı oluyor :)

Teşekkürler , görüşmek üzere