Re: Vergadering01 glms

From: Geert Vernaeve
Subject: Re: Vergadering01 glms
Date: Fri, 21 Jun 2002 09:57:00 +0200 (CEST)

On Thu, 20 Jun 2002 address@hidden wrote:

> Als voorstel voor een vergadering: 27 juni in de namiddag. Een tweede
> voorstel zou 28 juni zijn, voormiddag of namiddag. 27 juni geniet voor mij
> de voorkeur. Indien het echt niet past voor ??n van jullie gelieve dat dan
> door te mailen (en ook of het alternatieve voorstel past). Voor degenen
> voorwie 27 juni wel goed is, gelieve dat ook door te mailen maar erbij te
> zeggen of 28 juni eventueel ook past.

Is allemaal ok voor mij.

> Locatie: zeuskelder of weet iemand een ruimer lokaal?
>
> Hint naar de leden van het bestuur: eind juni kan het behoorlijk warm
> zijn... ;-)

Ge kunt altijd de galglaan gebruiken ook (voor zover daar geen examens
zijn) maar over de temperatuur van onze prefab kan ik geen beloften doen :-)

--
NEC SPE                  address@hidden                NEC METU
0496/20.14.60              address@hidden                          09/264.49.02