hoofdstuk 12...

From: Blake
Subject: hoofdstuk 12...
Date: Tue, 26 Nov 2002 13:20:30 +0100 (CET)

iepz,

voor het ogenblik ben ik bezig met het bekijken/verbeteren van hfdst 12,
maar ik heb hier 2 vragen bij, beiden op p70 ("bekijken van een bestand"):

1) om te scrollen moet je toch Control + pijltjestoetsen gebruiken, en
niet Shift ? of ben ik verkeerd ? ik kan het moeilijk zelf controleren
want ik werk (nog steeds) met Win98......

2) /etc/fb.conf bestaat niet, moet dat /etc/fb.modes zijn ?

- Blake woz ere -