gnuheter-dev

Re: [Gnuheter-dev] Skillnaden mellan scoop och gnuheter

From: Sunnanvind Fenderson
Subject: Re: [Gnuheter-dev] Skillnaden mellan scoop och gnuheter
Date: 24 Nov 2002 22:22:52 +0100

Aron Boström <address@hidden> skriver:

<snippety>
> Låter intressent, men jag två stor frågor.
> Hur är det med redaktionens egna nyheter,

Jag vet inte riktigt, antar att man kan göra på lite olika sätt.

Till exempel låta redaktionen få samma uttrymme som vanliga läsare,
dvs att de också får börja submitta. Det tycker jag verkar vara det
mest intressanta.

> och hur blir det juridiska ansvaret?

Det är intressant med tanke på att vi har en massa
ansvarig-utgivare-skräplagar i det land där server står, Sverige. Även
här kan jag tänka mig några olika lösningar men ingen som är riktigt
tusen.

aml
sun