cvs in orde!

From: Rudy Gevaert
Subject: cvs in orde!
Date: Wed, 7 Aug 2002 23:17:19 +0200

Yo iedereen,

Met wat vertraging is ons project goedgekeurd voor cvs access op de
GNU servers.

Op http://savannah.gnu.org/projects/glms vind je onze project
website.

Ik zal eens proberen te overlopen wat je daarop zoal vindt:
- main link, dus deze pagina terug
- homepage, nog een andere site, waar we wat info kunnen opzetten
(derjuist werkte het nog niet, maar er kan een vertraging opzitten
ofzoiets, ik zoek het wel uit)
- bugs, andere mensen kunnen een bug toevoegen en wij kunnen ze daar
vinden en oplossen
- support, cfr bugs
- nog wa dingen die ik nog moet uitpluizen
- news, nieuws berichtjes
- cvs, uitleg over cvs, cvs sources downloaden
- file list, kunde files downloaden die gereleased zijn

Die cvs is een beetje wennen om te gebruiken, dus ik zoek iemand die
het eens zou willen uittesten met mijn uitleg (dat ik nog moet
schrijven).
Wie wil dat doen?  Ge zou wel GNU/Linux moeten gebruiken, want voor
Windows kan ik het niet uitzoeken (tis wel mogelijk).  Geert?

Wat iedereen wel al kan doen is op savannah.gnu.org een user
aanmaken.  Stuur mij dan een emailtje zodat ik je al kan toevoegen.

Rudy
--
Rudy Gevaert - address@hidden  - http://www.zeus.rug.ac.be
keyserverID=24DC49C6 -  http://www.webworm.org

Attention to health is life greatest hindrance.
                                 - Plato (427-347 B.C.)