Re: glms

From: gaspard
Subject: Re: glms
Date: Tue, 17 Dec 2002 09:52:43 +0100 (CET)

On Sat, 14 Dec 2002, Rudy Gevaert wrote:

> Yo Gaspard,

Aan het water Rudy,

> Begint het niet stillaan tijd om achter iedereen aan te zitten zodat
> hun stuk afgeraakt?

Wie doet er eigenlijk nog allemaal mee? Terje heeft afgehaakt. Blijft er
nog over jij, Geert en ik (of sla ik iemand over? Bij het schrijven dan
wel, niet bij het verbeteren.).

> Bv Geert is nog niet begonnen :)

Nu wel :)

Denk dat iedereen nogal op de laatste minuut gaat werken. Jij bent
blijkbaar een modelstudent :)

> Kwestie dat iedereen weet wat gedaan in de kerstvakantie.

Ja. Da's inderdaad waar. Der kruipt daar toch meer tijd in dan da'k
gedacht had.

> Btw http://www.trylinuxsd.com/dvd/ is een goeie url voor bij het stuk
> van Terje.

'k Zal dat er ooit eens bijvoegen, als ik het niet vergeet. Je moet weten,
multimedia is een van mijn laatste zorgen.

Enfin, 'k zal eens een stichtende mail naar glms sturen :)

mvg,