Re: Nieuws van de bazen,

From: Rudy Gevaert
Subject: Re: Nieuws van de bazen,
Date: Tue, 12 Nov 2002 15:19:52 +0100

On Tue, Nov 12, 2002 at 02:56:45PM +0100, address@hidden wrote:

> Gegroet,
>
> Ja,  blijkbaar toch al een redelijk succes (de vraag heb ik al positief
> beantwoord, niet meer doen dus).
>
> Vind het wel lastig dat niet iedereen naar de inleidingsles komt... Unix
> file structuur en zo zijn toch redelijk belangrijk. Permissies ook maar
> uitleggen in de applicatielessen zeker? Beter teveel dan te weinig.

Nu dat je mij er doet aan denken: hoe gaan we dit verspreiden?  Ik
denk dat het handiger is:
- alle delen in 1 keer aan iedereen, of
- inleiding + desktop, inleiding + server
(of voor wie desktop doet: inleiding,desktop ; en voor server: alle
drie)

Natuurlijk geven we de inleiding niet in het desktop/server
gedeelte.  Wel kan er verwezen worden naar de relevante stukken.

Rudy
--
Rudy Gevaert - address@hidden  - http://www.webworm.org
http://savannah.gnu.org/projects/glms [glms admin]

On-line, adj.:
        The idea that a human being should always be accessible to a computer.