RE: Fw: cursus 'Linux als server'

From: gaspard
Subject: RE: Fw: cursus 'Linux als server'
Date: Tue, 12 Nov 2002 15:16:45 +0100 (CET)

On Tue, 12 Nov 2002 address@hidden wrote:

> Wanneer en waar gaan de lessen en de inleidingsles juist door? Hoe kan
> ik inschrijven?

Op http://www.renovl.be/opleiding.asp vindt u de verschillende
opleidingen. Helemaal onderaan zijn de drie cursussen door ons gegeven:

RENOVL1104
GNU/Linux als Besturingssysteem (achtergrondinformatie)

Dit is de inleidingsles. Hier wordt meer inzicht verschaft in de
Unix/Linux wereld. Eigenlijk nodig indien u een van de volgende lessen wil
volgen.

RENOVL1106
GNU/Linux als Desktop

Hierin wordt uitgelegd hoe GNU/Linux als desktop besturingssysteem kan
gebruikt worden. Misschien voor u minder van toepassing.

RENOVL1109
GNU/Linux als Server

Hoe GNU/Linux als server gebruiken. Configuratie van een firewall is
inbegrepen. En indien mensen naar Samba vragen zal dat aan bod komen :).

Wat betreft dat windows domein. Daar kan ik niet direkt antwoord op geven,
maar ik denk dat dit geen probleem moet zijn.