RE: Fw: cursus 'Linux als server'

From: hans.gruyaert
Subject: RE: Fw: cursus 'Linux als server'
Date: Tue, 12 Nov 2002 15:00:08 +0100

Wanneer en waar gaan de lessen en de inleidingsles juist door? Hoe kan ik
inschrijven?

SSH heb ik ondertussen aan de praat gekregen - het probleem was dat de linux
firewall inkomende SSH connecties afblokt. Zit configuratie van de firewall ook
in de lessen? En is de kans reeel dat Samba aan bod komt? Volgens wat ik lees
wordt samba gebruikt om file- en printersharing te doen tussen win & linux. En
nog een laatste vraagje: op school werken we met een windows domein. Kunnen
netwerkbronnen uit dat domein vanuit linux aangesproken worden?

Alvast bedankt voor de info,
Hans Gruyaert