Nieuws van de bazen,

From: gaspard
Subject: Nieuws van de bazen,
Date: Tue, 12 Nov 2002 14:56:45 +0100 (CET)

Gegroet,

Ja,  blijkbaar toch al een redelijk succes (de vraag heb ik al positief
beantwoord, niet meer doen dus).

Vind het wel lastig dat niet iedereen naar de inleidingsles komt... Unix
file structuur en zo zijn toch redelijk belangrijk. Permissies ook maar
uitleggen in de applicatielessen zeker? Beter teveel dan te weinig.

Salut,

Gaspard