Re: no can do

From: Terje Hansen
Subject: Re: no can do
Date: Sun, 17 Nov 2002 17:53:19 +0100 (CET)

> Kvraag mij af of dat wel nodig is om een stuk daarover te
> schrijven... Ik heb de webcam van zeus aan de praat gekregen op mijn
> kot en dat is een logitech quickcam web usb...

Die van mij ook. Maar toen ik die driver compileerde, kreeg ik een boel
foutmeldingen die voor mij op programeerfouten leken. Ik heb wel geen cd
die erbij hoorde. Het is ook een oud model.

> Encoding?  Is dat dan niet het rippen van een dvd ofzo?  Kdenk niet
ja.

> dat we dat moeten doen, onder windows is dat toch ook niet zo vanzelf
kwenie, maar tis wel mogelijk

> sprekend, en tis illegaal he tenzij ge de dvd hebt...
indeed.

Ik zal gewoon zeggen dat t mogelijk is, maar dat ik het niet aan de praat
kreeg, met een boel links erbij.

Terje