Re: Geinteresseerd

From: Terje Hansen
Subject: Re: Geinteresseerd
Date: Mon, 25 Nov 2002 18:25:27 +0100 (CET)

> Wat kunde nie van geluid zeggen? Dat er programmakes bestaan om cd af

Ik weet het niet. Ik heb nog nooit een cd onder linux afgedraaid. En er
liggen er hier ook geen, anders was dit stuk al een week of 2 geleden
geschreven.

> te spelen en dat zit standaard bij Mandrake.
Dat weet ik. Maar t heeft geen zin er naar te zoeken of te installeren als
je geen cdke hebt. Ik peins dat ik hoop en al 20 cd's heb. Waarvan 3/4
klassieke muziek. Das pas muziek, ze. :))

> Zolang uw geluidskaart maar ondersteund wordt.  Maw onboard brol
> proberen te vermijden.  Ge kunt misschien verwijzen naar de ASLA howto
> (hoewel dat ook al in Mandrake zit geloof ik)

Mijn geluid werkt. Anders kon ik geen dvd's zien. :)

> Gewoon kde is genoeg volgens mij.

Als je een zware pc hebt. Ik denk niet dat die scholen in t middelbaar zo
goed zijn. Bij mij liepen ze toch altijd achter.

T moet toch nog een beetje vlot draaien ook. Als KDE traag draait en dat
is het eerste wat ge ziet (die scholieren zullen niet meteen met de cml
beginnen, zeker?) kan dat wel een afknapper zijn.

Terje